
Vytříbřené Bentley Continental GT Mulliner Convertible posouvá hranici luxusu?
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Mercedes oznámil cenové a specifické podrobnosti pro nové modely SUV GLC 63 AMG. K dispozici ve standartním provedení začíná od cca. 2 milionu korun a ve verzi coupe začíná na zhruba 2.1 milionu korun.
Standardní GLC 63 AMG obsahuje čtyřlitrový twin-turbo V8 o výkonu 469 koní a 650 Nm točivého momentu. Z 0 - 100 vystřelí za 4 vteřiny.
Zdroj: autocarindia.com
Rychlejší model GLC 63s můžete mít od zhruba 2.2 milionu korun. Výkonnově si polepšíte na 503 koní a 700 Nm, z 0 - 100 za 3.8s - což je o více než půl sekundy rychlejší než konkurent Porsche Macan Turbo!
Zdroj: auto.sina.com
Všechny GLC 63s mají standardně omezovač rychlosti na 250 km/h. Za příplatek zhruba 8000 korun si můžete omezovač posunout na hodnoty 270 km/h (verze bez S) nebo 280 km/h.
Pokud se rozhodnete pro standardní model, obdržíte vysoce výkonný brzdový systém AMG, sportovní odpružení, uzamykatelný diferenciál zadní nápravy a elektrické sportovní sedačky z kůže Nappa. Dále dostanete 19 palcová AMG kola z lehkých slitin a agresivní bodykit. Ve verzi S získáte od společnosti AMG více doplňků zaměřených na trať včetně sportovních sedaček nebo elektronicky uzavíratelným diferenciálem zadní nápravy.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Jestli vám ani toto nestačí, je tu verze GLC 63 S Edition 1 s cenou 2.6 milionu korun ( 2.7 milionu korun pro verzi coupe). Šedá barva se žlutými obtisky, keramickými brzdami, 21 palcovými koly z lehkých slitin a řadou interiérových vylepšení je dobrým důvodem k cenovému skoku.
Zdroj: carmagazine.co.uk
4Matic + je vylepšený pohon všech čtyř kol, které se vyznačuje proměnlivým rozdělením točivého momentu, který se již používá v AMG E 63. Do všech modelů je dodávána nová devítistupňová automatická převodovka AMG Speedshift.
Kroutící moment může být rozdělen mezi přední a zadní nápravu pro optimalizaci trakce v určitých jízdních podmínkách. Trvale je však poháněna zadní náprava. Ovšem můžete ovlivňovat jízdní vlastnosti vozů a to pomocí řady jízdních režimů (Comfort, Sport, Sport Plus a Individual - nastavení odezvy motoru, odpružení, řízení a trakce).
GLC 63 AMG vyniká ve srovnání s normálním GLC několika odvážnými stylovými doplňky. Vpředu je nová mřížka ve stylu AMG GT s tlustými chromovanými vertikálními lamelami, agresivnějšími předními a zadními nárazníky, novými bočními prahy nebo novým podspojlerem a 20 palcovými koly. Samozřejmostí jsou sportovní výfuky.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Audi A7 je na trhu přes 10 let, její silnější bráška RS7 již 6 let. Pro náročnější drivery je tu dobře známá německá tuningová firma ABT, která...
Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...
Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...
Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...
Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...