background - Mercedes GLC 63 AMG a GLC 63 AMG coupe: kolik stojí?
Mercedes GLC 63 AMG a GLC 63 AMG coupe: kolik stojí?

Mercedes GLC 63 AMG a GLC 63 AMG coupe: kolik stojí?

21. 08. 2017
Tomáš Lunda
0 obrázků
8 min čtení

Mercedes oznámil cenové a specifické podrobnosti pro nové modely SUV GLC 63 AMG. K dispozici ve standartním provedení začíná od cca. 2 milionu korun a ve verzi coupe začíná na zhruba 2.1 milionu korun.

Standardní GLC 63 AMG obsahuje čtyřlitrový twin-turbo V8 o výkonu 469 koní a 650 Nm točivého momentu. Z 0 - 100 vystřelí za 4 vteřiny.

Zdroj: autocarindia.com

Rychlejší model GLC 63s můžete mít od zhruba 2.2 milionu korun. Výkonnově si polepšíte na 503 koní a 700 Nm, z 0 - 100 za 3.8s - což je o více než půl sekundy rychlejší než konkurent Porsche Macan Turbo!

Zdroj: auto.sina.com

Všechny GLC 63s mají standardně omezovač rychlosti na 250 km/h. Za příplatek zhruba 8000 korun si můžete omezovač posunout na hodnoty 270 km/h (verze bez S) nebo 280 km/h.

Pokud se rozhodnete pro standardní model, obdržíte vysoce výkonný brzdový systém AMG, sportovní odpružení, uzamykatelný diferenciál zadní nápravy a elektrické sportovní sedačky z kůže Nappa. Dále dostanete 19 palcová AMG kola z lehkých slitin a agresivní bodykit. Ve verzi S získáte od společnosti AMG více doplňků zaměřených na trať včetně sportovních sedaček nebo elektronicky uzavíratelným diferenciálem zadní nápravy.

Zdroj: autoexpress.co.uk

Jestli vám ani toto nestačí, je tu verze GLC 63 S Edition 1 s cenou 2.6 milionu korun ( 2.7 milionu korun pro verzi coupe). Šedá barva se žlutými obtisky, keramickými brzdami, 21 palcovými koly z lehkých slitin a řadou interiérových vylepšení je dobrým důvodem k cenovému skoku.

Zdroj: carmagazine.co.uk

4Matic + je vylepšený pohon všech čtyř kol, které se vyznačuje proměnlivým rozdělením točivého momentu, který se již používá v AMG E 63. Do všech modelů je dodávána nová devítistupňová automatická převodovka AMG Speedshift.

Kroutící moment může být rozdělen mezi přední a zadní nápravu pro optimalizaci trakce v určitých jízdních podmínkách. Trvale je však poháněna zadní náprava. Ovšem můžete ovlivňovat jízdní vlastnosti vozů a to pomocí řady jízdních režimů (Comfort, Sport, Sport Plus a Individual - nastavení odezvy motoru, odpružení, řízení a trakce).

GLC 63 AMG vyniká ve srovnání s normálním GLC několika odvážnými stylovými doplňky. Vpředu je nová mřížka ve stylu AMG GT s tlustými chromovanými vertikálními lamelami, agresivnějšími předními a zadními nárazníky, novými bočními prahy nebo novým podspojlerem a 20 palcovými koly. Samozřejmostí jsou sportovní výfuky.

Zdroj: autoexpress.co.uk

Která verze se vám líbí víc?

Klasická verze
Coupe verze
Celkem hlasů: 31
Tvár nového Mercedesu G odhalená.

Tvár nového Mercedesu G odhalená.

A je to tu, dočkali sme sa. Po čiastočnej ochutnávke v podobe vylepšeného interiéru nového Mercedesu triedy G článok sme sa dočkali zvyšnej časti prekvapenia. Podstata nového...

19. 01. 2018
Matúš Zliechovec
8 min čtení
Přijímáme nové redaktory!

Přijímáme nové redaktory!

Zajímáš se o auta a jsi schopný předávat informace o nich ostatním? Tak to jsi na správné adrese, protože právě přijímáme nové redaktory do našeho týmu. V tomto článku vám napíšu pár podmínek, které...

17. 01. 2018
Jakub Sobota
2 min čtení
Ford Mustang - Facelift s předkusem

Ford Mustang - Facelift s předkusem

Jedna z nejpopulárnějších značek na americkém trhu představila svůj nejvýznamnější model v novém kabátu. Podle Fordu změnili jak přední, ale i zadní partie auta....

13. 01. 2018
Jakub Sobota
5 min čtení
WheelsandMORE pre NISSAN GT-R

WheelsandMORE pre NISSAN GT-R

Možno si to ani neuvedomujeme, ale generácia R35 od Nissanu pre model GT-R je tu už od konca roku 2007. Nejeden by si povedal, že v rýchlo rozvíjajúcom sa automobilovom svete je to už dlhá doba a...

11. 01. 2018
Matúš Zliechovec
9 min čtení
Copyright © Mafia Promo s.r.o. Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu společnosti Mafia Promo s.r.o. zakázáno.

Made by: David Veselý & Jan Henneberg
background