background - Nejrychlejší Cadillac na světě – monstrum na závody v „dragu“
Nejrychlejší Cadillac na světě – monstrum na závody v „dragu“

Nejrychlejší Cadillac na světě – monstrum na závody v „dragu“

2. 04. 2017
Patrik Hála
0 obrázků
6 min čtení

Pokud jste někdy hráli Need For Speed (předpokládejme, že ano), tak jistě znáte závody ve sprintu po rovince, neboli „Drag“, jak se jim říkalo ve slavné videohře. Nicméně, benzinoví šílenci v USA (a mimochodem taky v Austrálii) se baví přesně touto zábavou plnou kouře od pneumatik... ale v reálném životě.

Výsledkem jsou přestavby zdánlivě běžných vozů, které ale při bližším pohledu mají pramálo společného s vozem, který vyjel z fabriky. Příkladem budiž tento Cadillac CTS-V. Borci z Cadillacu ho postavili jako rivala pro BMW M5, a byl i poměrně úspěšný. Jak by taky ne, pod kapotou ukrýval motor V8 6,2 l z brutálního sporťáku Chevrolet Corvette ZR1 o výkonu 640 koní!

To by samo o sobě stačilo na slušný výsledek v "dragu", avšak ne, mezi opravdovými profíky. Zde se totiž bavíme o výkonech někdy i v řádech tisíců koní. Majitel tohoto „Caddyho“ sednul k internetu a hledal, až našel to největší možné turbodmychadlo, které by se mu vešlo pod kapotu. Zásah to jistě nebyl jednoduchý ani pro zkušeného mechanika, ale přinesl své ovoce – toto CTS-V má teď zhruba trojnásobný výkon než v původním stavu, takže zhruba 1800 koňských sil!! Dokonce i vyústění výfukového systému je vyvedeno přímo z kapoty. Toto řešení totiž nešetří hmotnost vozu, ale zároveň přidává tolik potřebný výkon, jelikož se motor spáleného paliva rychleji „zbaví“.

Tradičně pouze čtvrt míli dlouhou (neboli 400 m) závodní dráhu, tak hravě zdolá za 8,5 vteřiny při rychlosti 170 mil za hodinu, což je přibližně 272 km/h. Avšak podle dostupných informací Caddy ještě nefunguje „úplně tak, jak by měl“, takže, až jeho majitel vše doladí, určitě stihne na čtvrt mílovém „drag stripu“ i magickou hranici 300 km/h a dost možná se dostane i dál.

Použité fotografie: 1320video.com, Autowp.ru

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...

17. 04. 2018
Jakub Sobota
4 min čtení
Predstavenie nového Vantagu

Predstavenie nového Vantagu

Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...

17. 04. 2018
Matúš Zliechovec
8 min čtení
Nová výbava pre Porsche

Nová výbava pre Porsche

Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...

7. 04. 2018
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Audi RS6 Avant - 600 koní?

Audi RS6 Avant - 600 koní?

Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...

18. 04. 2018
Jakub Sobota
5 min čtení
Black Shadow edícia od BMW

Black Shadow edícia od BMW

Tak ako som sa minulý týždeň venoval jednému špeciálnemu kúsku od bavorskej automobilky BMW, dnes si niečo povieme o výročnom modely BMW M2 Coupé Edition Black Shadow. Jeho predaj sa nezadržateľne...

29. 03. 2018
Matúš Zliechovec
5 min čtení
BMW M4 - Je libo G-Power?

BMW M4 - Je libo G-Power?

Známá německá značka, která se zabývá tuningem aut si jako další auto vybrala právě novou bavorskou M4ku. Tento model byl pravděpodobně zvolen, proto že i v základním provedení vypadá stylově a agresivně. bmwblog...

29. 03. 2018
Jakub Sobota
2 min čtení
Copyright © Mafia Promo s.r.o. Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu společnosti Mafia Promo s.r.o. zakázáno.

Made by: David Veselý & Jan Henneberg
background