background - Přichází nejvýkonnější a nejrychlejší kombi na trhu, přivítejte Mercedes-AMG E 63 (S) 4Matic+ Estate
Přichází nejvýkonnější a nejrychlejší kombi na trhu, přivítejte Mercedes-AMG E 63 (S) 4Matic+ Estate

Přichází nejvýkonnější a nejrychlejší kombi na trhu, přivítejte Mercedes-AMG E 63 (S) 4Matic+ Estate

7. 02. 2017
Samuel Čapčík
0 obrázků
9 min čtení

Na konci roku nás Mercedes-Benz seznámil s vrcholným zpracováním svého sedanu vyšší střední třídy. Třídu E generace W213 jsme tak poznali v nejvýkonnějších verzích E63 a E63 S. Několik měsíců na to ale z Affalterbachu přichází AMG-čko v praktičtějším podaní - Mercedes-AMG E63 S 4Matic+ Estate. Ani zde tomu není jinak a pod kapotou nalezneme přeplňovaný 4-litrový osmiválec. Po vzoru klasického sedanu je naladěný ve dvou výkonnostních verzích - "základ" disponuje výkonem 420 kW / 571 koní a 750 N.m, zatímco model s dodatkem S dostal až 450 kW / 612 koní a ještě masivnějších 850 N.m.

daimler.com

O přenos síly se stará špičková 9-stupňová automatická převodovka AMG Speedshift MCT, přičemž už z označení novinky můžeme vyčíst, že se pyšní ještě sofistikovanějším pohonem všech čtyř kol s variabilním rozdělením kroutícího momentu. Navíc, 4Matic+ v rámci jízdního režimu Race a po následném aktivovaní režimu Drift Mode dokáže na zadní nápravu přenést všechen výkon do té doby, dokud řidič tento mód nedeaktivuje.

Pokud vás zajímají přinejmenším rychlostní parametry, tak se teď posaďte. S příchodem tohoto počinu se stává Mercedes jednotkou pro rodiny ze sportovním duchem. Díky danému výkonu a stejně tak i účinnému pohonu umí tento rodinný kombík ve verzi E63 S 4Matic+ Estate akcelerovat z 0-100 km/h už za 3,5 sekundy. Tím pádem můžeme napsat, že se právě díváte nejen na nejvýkonnější osmiválec v nabídce Mercedesu nebo nejvýkonnější třídu E v historii, ale i na vůbec nejvýkonnější a nejrychlejší sériově vyráběné kombi na našem trhu.

daimler.com

Pochopitelně změny neobešly ani exteriér, který dostal o 27 milimetrů širší blatníky, ale i agresivnější bodykit s většími otvory vpředu nebo rozměrným difuzorem a čtveřicí výfuků vzadu. Přední maska se čím dál víc začíná ubírat směrem k modelu GT R, kde jsme poprvé poznali takzvaný Panamericana gril. Toto řešení kromě toho ukrývá i specifické chlazení, jehož proudění je upravované podle potřeb.

Nejvýkonnější kombi je následně vybavené vzduchovým podvozkem, adaptivními tlumiči, mechanickým samosvorem (s elektronickým ovládáním) či 3-stupňovým ESP. Samozřejmě není třeba zapomínat na onen zavazadlový prostor - v základě 640 litrů, po sklopení zadních sedadel dokonce 1 820 litrů. V interiéru nechybí dvojice 12,3" displejů (pro verze AMG jsou už v základu), karbonové detaily či příplatková skořepinová sedadla. Třešničkou na dortu je úvodní edice Edition 1 s efektním polepem či exkluzivními laky designo selenite grey magno a designo night black magno. Světovou autosalonovou premiéru si novinka odehraje už za několik týdnů v Ženevě.

daimler.com

Zdroj: refresher.cz

Konkurencia športovým hybridom príde od Polestar.

Konkurencia športovým hybridom príde od Polestar.

Nie je to tak dávno, čo sme sa dozvedeli že športová divízia upravujúca Volvo príde so svojim prvým vlastným kúskom. Polestar 1 je elktrický výkonný hybrid, ktorý bude založený na...

19. 10. 2017
Matúš Zliechovec
4 min čtení
Zoznámte sa. Tank, Rezvani Tank.

Zoznámte sa. Tank, Rezvani Tank.

Rezvani Motors je americká automobilka, ktorá je známa predovšetkým svojimi extravagantnými modelmi Beast. Teraz nás opäť prekvapuje a prináša ďalší extra model. Ten nesie výstižný názov: ...

12. 10. 2017
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Copyright © Mafia Promo s.r.o. Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu společnosti Mafia Promo s.r.o. zakázáno.

Made by: David Veselý & Jan Henneberg
background