
Vytříbřené Bentley Continental GT Mulliner Convertible posouvá hranici luxusu?
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Na konci roku nás Mercedes-Benz seznámil s vrcholným zpracováním svého sedanu vyšší střední třídy. Třídu E generace W213 jsme tak poznali v nejvýkonnějších verzích E63 a E63 S. Několik měsíců na to ale z Affalterbachu přichází AMG-čko v praktičtějším podaní - Mercedes-AMG E63 S 4Matic+ Estate. Ani zde tomu není jinak a pod kapotou nalezneme přeplňovaný 4-litrový osmiválec. Po vzoru klasického sedanu je naladěný ve dvou výkonnostních verzích - "základ" disponuje výkonem 420 kW / 571 koní a 750 N.m, zatímco model s dodatkem S dostal až 450 kW / 612 koní a ještě masivnějších 850 N.m.
daimler.com
O přenos síly se stará špičková 9-stupňová automatická převodovka AMG Speedshift MCT, přičemž už z označení novinky můžeme vyčíst, že se pyšní ještě sofistikovanějším pohonem všech čtyř kol s variabilním rozdělením kroutícího momentu. Navíc, 4Matic+ v rámci jízdního režimu Race a po následném aktivovaní režimu Drift Mode dokáže na zadní nápravu přenést všechen výkon do té doby, dokud řidič tento mód nedeaktivuje.
Pokud vás zajímají přinejmenším rychlostní parametry, tak se teď posaďte. S příchodem tohoto počinu se stává Mercedes jednotkou pro rodiny ze sportovním duchem. Díky danému výkonu a stejně tak i účinnému pohonu umí tento rodinný kombík ve verzi E63 S 4Matic+ Estate akcelerovat z 0-100 km/h už za 3,5 sekundy. Tím pádem můžeme napsat, že se právě díváte nejen na nejvýkonnější osmiválec v nabídce Mercedesu nebo nejvýkonnější třídu E v historii, ale i na vůbec nejvýkonnější a nejrychlejší sériově vyráběné kombi na našem trhu.
daimler.com
Pochopitelně změny neobešly ani exteriér, který dostal o 27 milimetrů širší blatníky, ale i agresivnější bodykit s většími otvory vpředu nebo rozměrným difuzorem a čtveřicí výfuků vzadu. Přední maska se čím dál víc začíná ubírat směrem k modelu GT R, kde jsme poprvé poznali takzvaný Panamericana gril. Toto řešení kromě toho ukrývá i specifické chlazení, jehož proudění je upravované podle potřeb.
Nejvýkonnější kombi je následně vybavené vzduchovým podvozkem, adaptivními tlumiči, mechanickým samosvorem (s elektronickým ovládáním) či 3-stupňovým ESP. Samozřejmě není třeba zapomínat na onen zavazadlový prostor - v základě 640 litrů, po sklopení zadních sedadel dokonce 1 820 litrů. V interiéru nechybí dvojice 12,3" displejů (pro verze AMG jsou už v základu), karbonové detaily či příplatková skořepinová sedadla. Třešničkou na dortu je úvodní edice Edition 1 s efektním polepem či exkluzivními laky designo selenite grey magno a designo night black magno. Světovou autosalonovou premiéru si novinka odehraje už za několik týdnů v Ženevě.
daimler.com
Zdroj: refresher.cz
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Audi A7 je na trhu přes 10 let, její silnější bráška RS7 již 6 let. Pro náročnější drivery je tu dobře známá německá tuningová firma ABT, která...
Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...
Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...
Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...
Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...