background - Bestiální "elektrické Géčko" stvořené na míru pro Arnolda
Bestiální "elektrické Géčko" stvořené na míru pro Arnolda

Bestiální "elektrické Géčko" stvořené na míru pro Arnolda

4. 02. 2017
Mikuláš Rohla
2 obrázků
8 min čtení

Arnold Schwarzenegger, bývalý guvernér, filmová hvězda, kulturista, ale také velký automobilový nadšenec! Všichni ho znají, někteří obdivují, vzhlíží k němu, jiní mu zase závidí a nemohou ho vystát. Jedna zásadní věc je však velice jasná. Terminátor má spoustu peněz a rozhodně s nimi nešetří! A z čeho tak soudíme? Nedávno se totiž rozhodl objetovat nemalou finanční částku do projektu s názvem Electric G-Class od společnosti Kreisel Electric, která mu postavila plně elektrické "Géčko".

Kreiselelectric.com

Kreisel Electric je Rakouská firma, která o sobě prohlašuje, že má k dispozici lepší technologie, než samotná Tesla a kde jaký automobilový nadšenec jim za to trhá ruce. Elektrické "Géčko" vzniklo na základu šestiválcového dieselového Mercedesu třídy G. Konkrétně na modelu 350d. No a protože Kreisel se zabývá primárně přestavbou vozů na elektrické, vykuchal původní dieselový agregát a nahradil ho bateriemi.

Kreiselelectric.com

Arnoldova nová elektrická kráska tedy dostala pod kapotu lithium-iontové baterie, které jsou pro optimální váhové rozložení umístěné i místo palivové nádrže a pod podlahu. Dohromady váží neuvěřitelných 500 kilogramů a jejich kapacita činí slušných 80kWh. Terminátor tedy po plném nabití baterií bude prý schopný ujet až 300 kilometrů. Ve skutečném provozu však tento údaj příliš realistický není.

Kreiselelectric.com

Pojďme se nyní zaměřit na specifikace automobilu jako celku. "Géčko" od Kreiselu váží ohromných 2,8 tun. Oproti originálu zde tedy nastal váhový nárůst o znatelných 200 kilogramů. I přes svou enormní váhu udělá stovku za neuvěřitelných 5,6 sekundy. Pro porovnání, původní dieselová verze zrychlila na 100 km/h za 8,8 s. Za vše mohou právě elektromotory od Kreiselu, které vozu dodávají ohromných 490 koní. Avšak s ohledem na vyšší dojezd je maximální rychlost omezena na 183 km/h.

Kreiselelectric.com

Velikou výhodou tohoto "zeleného Géčka" je dobíjení baterií, který využívá systému CHAeMO. Při výkonu 150 kW jsou akumulátory schopny se dobít na osmdesát procent za relativně přijatelnou dobu 25 minut.

Kreiselelectric.com

Na závěr jedna špatná zpráva. Kdo snad zamýšlel koupi Electric G-Class, tak si opět nechte zajít chuť. Kreisel Elctric totiž neplánuje vyrobit další exempláře. Firma se v současné době musí věnovat zakázkám pro velké automobilky a Arnoldův G-Class byl vyroben především pro propagační účely společnosti.

Kreiselelectric.com

Youtube.com

Zdroje: Kreiselelectric.com, Cnet.com, Autoforum.cz

Přáli byste si, aby právě Electric G-Class stál i ve Vaší garáži?

Jednoznačně ANO!
Vážně bych nad tím uvažoval!
Zaplnil bych místo jiným skvostem!
Celkem hlasů: 58
Interiér nového Mercedesu G odhalený

Interiér nového Mercedesu G odhalený

Je to tu, dočkali sme sa. Spoločnosť Mercedes-Benz nám pomaly približuje svoj nový model triedy G. Aj keď sa prvý model dostal na trh už v roku 1979 dá sa pove,dať že odvtedy neprešiel drastickými...

15. 12. 2017
Matúš Zliechovec
7 min čtení
ABT Audi RS3 se 460 koňmi!

ABT Audi RS3 se 460 koňmi!

Legenadární tuningová společnost ABT představila svůj balíček vylepšení pro novou Audi RS3. Úpravy se týkají modelů Sportback i Sedan. Zahrnují aerodynamické...

11. 12. 2017
Tomáš Lunda
5 min čtení
Mercedes-AMG C63 S v podaní SR AutoGroup

Mercedes-AMG C63 S v podaní SR AutoGroup

Rozhodne je čo obdivovať na sériovo vyrábaných kusoch Mercedesu Benz-AMG C63 S a určite je schopný vyčnievať v dave. No majiteľ tohto konkrétneho si povedal, že zrejme nie dostatočne. Zdroj:...

12. 12. 2017
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Mercedes CLS 2018. Tretia generácia originálu.

Mercedes CLS 2018. Tretia generácia originálu.

V súčasnosti je to už 13 rokov, čo spoločnosť Mercedes-Benz prišla s modelom CLS a priniesla tak segment automobilov, ktorý spája dynamiku a eleganciu kupé s komfortom a funkčnosťou...

4. 12. 2017
Matúš Zliechovec
11 min čtení
BMW M3 CS: lehčí a rychlejší!

BMW M3 CS: lehčí a rychlejší!

BMW

Dalo se předpokládat, že BMW po modelu M4 CS nabídne odlehčenou a výkonnější verzi i pro klasickou M3. A tak se teď také stalo, takže hmotnost klesla ve srovnání s...

27. 11. 2017
Zdeněk Hluchý
5 min čtení
Copyright © Mafia Promo s.r.o. Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu společnosti Mafia Promo s.r.o. zakázáno.

Made by: David Veselý & Jan Henneberg
background