background - Americká legenda Ford Mustang v novém kabátu!
Americká legenda Ford Mustang v novém kabátu!

Americká legenda Ford Mustang v novém kabátu!

28. 01. 2017
Mikuláš Rohla
0 obrázků
9 min čtení

Dlouhou dobu jsme čekali na šestou generaci Mustangu. Do Evropy se nový model dostal až v roce 2015 i přesto, že byl představen již v roce 2013. Uběhly dva roky od představení šesté verze legendárního Fordu a máme tu jeho první facelift. Úpravami automobilka rozhodně nešetřila, a proto je tu mnoho nového.

Ford.com

Začněme tedy exteriérovými změnami, které byly relativně rozsáhlé. Nejzásadnější úpravy se týkaly především přední části auta. Hned na první pohled si můžeme všimnout užších a hranatějších světel, které vyhlížejí dosti seriózně a především agresivně. Změnám se nevyhnul ani přední nárazník, který je značně členitý a přináší ještě sportovnější vzhled celého auta. Zadní část legendárního "pony caru" se prakticky nezměnila. Nová jsou koncová světla, která jsou postavena výhradně na LED-technologii a robustnější nárazník. Novinkou je však možnost osazení decentního spoileru již v základní výbavě bez jakéhokoli příplatku. Do nabídky také přišly nové barvy karoserie a design kol.

Ford.com

Naprosto největšími změnami ovšem prošel interiér, na kterém si dal Ford opravdu záležet. Automobilka se vůbec poprvé v historii rozhodla použít plně digitální 12" budíky, což je velké plus a palubní desce tento prvek dodává punc elegance a funkčnosti. Nemalou úpravou prošel také centrální infotainment, který pracuje na operačním systému Apple CarPlay.

Ford.com

K asi nejzajímavějším změnám však došlo pod kapotou. Po velkých spekulacích se Ford opravdu rozhodl stáhnout z nabídky atmosferický šestiválec s objemem 3,7 litru. Svůj počin automobilka odůvodnila tím, že tento agregát má ve své podstatě mnohem horší výkon i spotřebu, než přeplňovaná verze čtyřválce EcoBoost s objemem 2,3 litru. Ve výběru motorizace tedy zůstává již zmíněný čtyřválec a obrovský osmiválec pro verzi GT. Motory také prošly rozsáhlým nastavením, osmiválec dostal nové vstřikování paliva a byl zvýšený kompresní poměr z 11:1 na 12:1. Základem zůstává šestistupňový manuál, ale za příplatek můžeme dostat zbrusu nový desetistupňový automat.

Ford.com

Co se týče verze GT, tak ta se nově pyšní aktivním výfukovým systémem, podvozkem MagneRide a úžasnými pneumatikami Michelin Pilot Super Sport 4.

Caradisiac.com

Mustang pro rok 2018 by se s největší pravděpodobností měl objevit na evropském trhu až následující rok. I přes tento fakt se máme opravdu na co těšit a jsme zvědaví, s jakými změnami přijde Ford příště.

Zdroje: Ford.com, Caradisiac.com

Manhart MHX6: 823 koní!

Manhart MHX6: 823 koní!

S přítomností modelu X6 M byste si mohli představit, že výhradní trhy pro brutální SUV kupé byly uspokojeny. Německé tuningové společnosti Manhart se však líbí lišit se, a to s jejich ''nevýrazným'' modelem...

18. 09. 2017
Tomáš Lunda
5 min čtení
Ferrari Portofino, nový nástupce Californie

Ferrari Portofino, nový nástupce Californie

Nové Ferrari Portofino se už připravuje do letní formy! Oproti předchůdci Ferrari California totiž zhubnul a tělo už není tak baculaté. Své jméno získal od Italského městečka na pobřeží, tedy Portofino. Vzhled se u...

16. 09. 2017
Martin Oharek Jr.
9 min čtení
Vikings BMW Club ťa pozýva na BMW Cruise 2017

Vikings BMW Club ťa pozýva na BMW Cruise 2017

BMW

Leto sa pomaličky ale isto blíži ku koncu a na nás čakajú už chladnejšie večery. Autá čoskoro niektorí zazimujú a preto by bolo dobré sa patrične s letom rozlúčiť. Ak máš BMW a chodíš...

11. 09. 2017
Patrik Gunda
3 min čtení
Copyright © Mafia Promo s.r.o. Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu společnosti Mafia Promo s.r.o. zakázáno.

Made by: David Veselý & Jan Henneberg
background