background - BMW řady 4 prochází faceliftem. Vylepšení neobešlo ani vrcholnou M4-ku s navýšeným výkonem na 450 koní
BMW řady 4 prochází faceliftem. Vylepšení neobešlo ani vrcholnou M4-ku s navýšeným výkonem na 450 koní

BMW řady 4 prochází faceliftem. Vylepšení neobešlo ani vrcholnou M4-ku s navýšeným výkonem na 450 koní

24. 01. 2017
Samuel Čapčík
0 obrázků
8 min čtení

Dá se říct, že BMW zase jednou vynechalo velký světový autosalon a svoji novinku představuje mimo něj. Kluci z Mnichova totiž vypustili do oběhu první oficiální fotografie a informace týkající se faceliftové řady 4. Po trojkovém bavoráku tak přichází řada i na stylovější zpracování vozidel střední třídy a to rovnou ve všech karosářských i motorových verzích. Najednou tak poznáváme modernizovanou řadu 4 Coupé, Convertible nebo Gran Coupé a stejně tak nám jsou představeny i M-kové vrcholy v nabídce, tedy M4 Coupé a M4 Convertible. bmwgroup.com

Není se čemu divit, současná generace je na trhu už od roku 2013, proto právě teď je ten správný čas na menší update. Facelift je opravdu na pohled malý, dohromady se změnila víceméně jen světla - už ve standardu máte již nové full-LED světlomety s novou a značně atraktivnější grafikou. Kromě toho najdeme decentní změnu v případě nárazníků Sport a Luxury, pověstný M paket i bodykit M4-ek zůstal prakticky beze změn. V konečném důsledku obdobný osud nedávno postihl i řadu 3, kdy byly změny stejné jen kosmetické, na druhou stranu, řekněme si, že měnit toho hodně ani nebylo třeba. Ostatně BMW mluví o přibližně 400-tisících prodaných kusů čtverek a to je opravdu pěkné číslo. bmwgroup.com

V interiéru přibyly chromované prvky, čalounění, dvakrát prošívaná kůže, no a modernizace neobešla ani infotainment – centrální displej dostal po vzoru nové 5-ky vylepšený iDrive systém ve stylu moderních chytrých telefonů, za příplatek bude zároveň možné osadit kokpit už i digitálními budíky s měnící se grafikou vzhledem k zvolenému režimu. Atmosféru sofistikovanosti tu zvyšuje kromě toho i nová verze navigačního systému Professional a další prvky z arzenálu ConnectedDrive. Časem došlo k novému nastavení podvozku, jehož výsledkem je tužší nastavení, které má zaručit jízdní vlastnosti pro všechny verze. bmwgroup.com

Pod kapotou najdeme trojici benzínových - 420i (135 kW / 184 k), 430i (185 kW / 252 k) a 440i (240 kW / 326 k), a trojici naftových motorů 420d (140 kW / 190 k), 430d (190 kW / 258 k) a 435d (230 kW / 313 k). Z nabídky se tak vyčlenilo zhotovení 425d, naopak Gran Coupé je možné osadit i verzí 418d, tedy čtyřválcem s výkonem 110 kW / 150 koní. Na výběr (v závislosti od verze) je 6-stupňová manuální převodovka nebo 8-stupňový automat. Samozřejmě nechybí pohon všech čtyř kol, který je pro 435d standardem. Špičkové M4-ky s 3-litrovým šestiválcem se od teď už budou pyšnit výkonem 331 kW / 450 koní, doteď se takovým výkonem pyšnily jen verze s Competition pakety.

BMW G30 M-Performance v úpravě firmy IND!

BMW G30 M-Performance v úpravě firmy IND!

S představením BMW řady 5 s označením G30 zůstalo BMW v tradičních liniích známých této modelové řadě. Nová řada 5 je spíše přirozeným vývojem platformy. Můžete si být jistí, že modelová řada je stále v kontaktu s...

23. 10. 2017
Tomáš Lunda
6 min čtení
Konkurencia športovým hybridom príde od Polestar.

Konkurencia športovým hybridom príde od Polestar.

Nie je to tak dávno, čo sme sa dozvedeli že športová divízia upravujúca Volvo príde so svojim prvým vlastným kúskom. Polestar 1 je elktrický výkonný hybrid, ktorý bude založený na...

19. 10. 2017
Matúš Zliechovec
4 min čtení
Zoznámte sa. Tank, Rezvani Tank.

Zoznámte sa. Tank, Rezvani Tank.

Rezvani Motors je americká automobilka, ktorá je známa predovšetkým svojimi extravagantnými modelmi Beast. Teraz nás opäť prekvapuje a prináša ďalší extra model. Ten nesie výstižný názov: ...

12. 10. 2017
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Copyright © Mafia Promo s.r.o. Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu společnosti Mafia Promo s.r.o. zakázáno.

Made by: David Veselý & Jan Henneberg
background