background - Z Golfu R je nyní po faceliftu 310-koňový hot-hatch
Z Golfu R je nyní po faceliftu 310-koňový hot-hatch

Z Golfu R je nyní po faceliftu 310-koňový hot-hatch

17. 01. 2017
Samuel Čapčík
0 obrázků
7 min čtení

Jednou z vůbec posledních nejdůležitějších novinek roku 2016 je facelift bestselleru nižší střední třídy modelu Volkswagen Golf. Nyní přišel na řadu poslední díl ve skládačce a to na vrcholné vypracování s příznačným dodatkem R v názvu. Ano, ani Golf R modernizace neobešla, právě naopak. Vylepšení se odehrálo po všech stránkách. Jako první je to samotný design, který se změnil v ducha komplexního faceliftu, což znamená asi tolik, že jsme svědky úplně nových, modernějších nárazníků. Podstatně atraktivnější tvar vozidlu dodávají nyní už full-LED přední světlomety s přísnější grafikou, no a ta zaujme rozhodně i vzadu. Zadní světla disponují skutečně přepracovaným vzhledem. Vzadu nechybí ani čtveřice rozměrných koncovek výfuků, přičemž do nabídky přibyly nové designy kol a doplňkové prvky. Uvedený Golf R přitom poznáváme najednou jak v karosérii hatchback, tak i jako praktický Variant. Změny pochopitelně nastaly i v interiéru, kde najdeme sportovní sedačky, volant a budíky s modrými detaily. I přesto, že náhledem do kokpitu zatím nedisponujeme, je zřejmé, že i R-ko dostane v rámci příplatkové výbavy rozměrnější displej multimediálního systému s úhlopříčkou až 9,2" a plně digitální budíky nebo 12,3" LCD přístrojový panel Active Info Display s nastavitelnými funkcemi a širokou škálou zobrazení. To nejpodstatnější se ukrývá za pozměněnou přední maskou, kde najdeme osvědčený benzínový motor 2.0 TSI. Ten sice už nějaký ten rok nahrazuje pověstný šestiválec, potenciál 300-koní z dvou litru ale zní jako velmi pěkný kompromis. Aby toho ale nebylo málo, Volkswagen v rámci faceliftu posílil o dalších 10 koní a 20 Nm, čímž výkon jednotky poskočil už na hodnotu 228 kW / 310 koní a kroutící moment má také nemalých 400 N.m. Jinými slovy, R-ko vystřelí na stovku již za 4,6 sekundy, za co do velké míry může nejen pohon všech čtyř kol (pomocí nejnovější generace mezi nápravové spojky Haldex), ale i dvouspojková převodovka DSG.

Manhart MHX6: 823 koní!

Manhart MHX6: 823 koní!

S přítomností modelu X6 M byste si mohli představit, že výhradní trhy pro brutální SUV kupé byly uspokojeny. Německé tuningové společnosti Manhart se však líbí lišit se, a to s jejich ''nevýrazným'' modelem...

18. 09. 2017
Tomáš Lunda
5 min čtení
Ferrari Portofino, nový nástupce Californie

Ferrari Portofino, nový nástupce Californie

Nové Ferrari Portofino se už připravuje do letní formy! Oproti předchůdci Ferrari California totiž zhubnul a tělo už není tak baculaté. Své jméno získal od Italského městečka na pobřeží, tedy Portofino. Vzhled se u...

16. 09. 2017
Martin Oharek Jr.
9 min čtení
Vikings BMW Club ťa pozýva na BMW Cruise 2017

Vikings BMW Club ťa pozýva na BMW Cruise 2017

BMW

Leto sa pomaličky ale isto blíži ku koncu a na nás čakajú už chladnejšie večery. Autá čoskoro niektorí zazimujú a preto by bolo dobré sa patrične s letom rozlúčiť. Ak máš BMW a chodíš...

11. 09. 2017
Patrik Gunda
3 min čtení
Copyright © Mafia Promo s.r.o. Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu společnosti Mafia Promo s.r.o. zakázáno.

Made by: David Veselý & Jan Henneberg
background