background - Z Golfu R je nyní po faceliftu 310-koňový hot-hatch
Z Golfu R je nyní po faceliftu 310-koňový hot-hatch

Z Golfu R je nyní po faceliftu 310-koňový hot-hatch

17. 01. 2017
Samuel Čapčík
0 obrázků
7 min čtení

Jednou z vůbec posledních nejdůležitějších novinek roku 2016 je facelift bestselleru nižší střední třídy modelu Volkswagen Golf. Nyní přišel na řadu poslední díl ve skládačce a to na vrcholné vypracování s příznačným dodatkem R v názvu. Ano, ani Golf R modernizace neobešla, právě naopak. Vylepšení se odehrálo po všech stránkách. Jako první je to samotný design, který se změnil v ducha komplexního faceliftu, což znamená asi tolik, že jsme svědky úplně nových, modernějších nárazníků. Podstatně atraktivnější tvar vozidlu dodávají nyní už full-LED přední světlomety s přísnější grafikou, no a ta zaujme rozhodně i vzadu. Zadní světla disponují skutečně přepracovaným vzhledem. Vzadu nechybí ani čtveřice rozměrných koncovek výfuků, přičemž do nabídky přibyly nové designy kol a doplňkové prvky. Uvedený Golf R přitom poznáváme najednou jak v karosérii hatchback, tak i jako praktický Variant. Změny pochopitelně nastaly i v interiéru, kde najdeme sportovní sedačky, volant a budíky s modrými detaily. I přesto, že náhledem do kokpitu zatím nedisponujeme, je zřejmé, že i R-ko dostane v rámci příplatkové výbavy rozměrnější displej multimediálního systému s úhlopříčkou až 9,2" a plně digitální budíky nebo 12,3" LCD přístrojový panel Active Info Display s nastavitelnými funkcemi a širokou škálou zobrazení. To nejpodstatnější se ukrývá za pozměněnou přední maskou, kde najdeme osvědčený benzínový motor 2.0 TSI. Ten sice už nějaký ten rok nahrazuje pověstný šestiválec, potenciál 300-koní z dvou litru ale zní jako velmi pěkný kompromis. Aby toho ale nebylo málo, Volkswagen v rámci faceliftu posílil o dalších 10 koní a 20 Nm, čímž výkon jednotky poskočil už na hodnotu 228 kW / 310 koní a kroutící moment má také nemalých 400 N.m. Jinými slovy, R-ko vystřelí na stovku již za 4,6 sekundy, za co do velké míry může nejen pohon všech čtyř kol (pomocí nejnovější generace mezi nápravové spojky Haldex), ale i dvouspojková převodovka DSG.

Tesla Roadster. Čo od nej čakať?

Tesla Roadster. Čo od nej čakať?

Je to tu. Eleon Musk na firemnej konferencii opäť prekvapil, keď predstavil novú generáciu Tesly Roadster. Sám priznal, že do výroby hneď nepôjde. Zdroj: autoexpress.co.uk Napriek...

24. 11. 2017
Matúš Zliechovec
8 min čtení
BMW Manhart MH2 630 Track Edition

BMW Manhart MH2 630 Track Edition

O tom, že BMW pracuje na rychlejším BMW M2 víme hodně. Dokud nebude oficiálně představené, Manhart má řešení! Tím je Manhart MH2 630 Track Edition! Představte si, že už jste pár let vlastnili BMW M2....

19. 11. 2017
Tomáš Lunda
5 min čtení
Hennessey Venom F5. Najvážnejšia konkurencia Chironu.

Hennessey Venom F5. Najvážnejšia konkurencia Chironu.

Je to už niekoľko dní čo americká spoločnosť Hennessey oznámila svoj najnovší zámer vo svete vysokorýchlostných áut. Modelu Hennessey Venom F5 sme sa tu ešte nevenovali tak poďme na to. Zdroj:...

17. 11. 2017
Matúš Zliechovec
7 min čtení
Nový Ford Mustang už má svojí cenovku!

Nový Ford Mustang už má svojí cenovku!

Na začátku příštího roku se na silnicích objeví nová verze Fordu Mustang. Nového vzhledu se dočkaly přední i zadní partie vozu. Výsledkem je vůz s ještě sportovnějším vzhledem a dokonalejší...

15. 11. 2017
Zdeněk Hluchý
5 min čtení
Copyright © Mafia Promo s.r.o. Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu společnosti Mafia Promo s.r.o. zakázáno.

Made by: David Veselý & Jan Henneberg
background