
Vytříbřené Bentley Continental GT Mulliner Convertible posouvá hranici luxusu?
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Jednou z vůbec posledních nejdůležitějších novinek roku 2016 je facelift bestselleru nižší střední třídy modelu Volkswagen Golf. Nyní přišel na řadu poslední díl ve skládačce a to na vrcholné vypracování s příznačným dodatkem R v názvu. Ano, ani Golf R modernizace neobešla, právě naopak. Vylepšení se odehrálo po všech stránkách. Jako první je to samotný design, který se změnil v ducha komplexního faceliftu, což znamená asi tolik, že jsme svědky úplně nových, modernějších nárazníků. Podstatně atraktivnější tvar vozidlu dodávají nyní už full-LED přední světlomety s přísnější grafikou, no a ta zaujme rozhodně i vzadu.
Zadní světla disponují skutečně přepracovaným vzhledem. Vzadu nechybí ani čtveřice rozměrných koncovek výfuků, přičemž do nabídky přibyly nové designy kol a doplňkové prvky. Uvedený Golf R přitom poznáváme najednou jak v karosérii hatchback, tak i jako praktický Variant.
Změny pochopitelně nastaly i v interiéru, kde najdeme sportovní sedačky, volant a budíky s modrými detaily. I přesto, že náhledem do kokpitu zatím nedisponujeme, je zřejmé, že i R-ko dostane v rámci příplatkové výbavy rozměrnější displej multimediálního systému s úhlopříčkou až 9,2" a plně digitální budíky nebo 12,3" LCD přístrojový panel Active Info Display s nastavitelnými funkcemi a širokou škálou zobrazení.
To nejpodstatnější se ukrývá za pozměněnou přední maskou, kde najdeme osvědčený benzínový motor 2.0 TSI. Ten sice už nějaký ten rok nahrazuje pověstný šestiválec, potenciál 300-koní z dvou litru ale zní jako velmi pěkný kompromis. Aby toho ale nebylo málo, Volkswagen v rámci faceliftu posílil o dalších 10 koní a 20 Nm, čímž výkon jednotky poskočil už na hodnotu 228 kW / 310 koní a kroutící moment má také nemalých 400 N.m.
Jinými slovy, R-ko vystřelí na stovku již za 4,6 sekundy, za co do velké míry může nejen pohon všech čtyř kol (pomocí nejnovější generace mezi nápravové spojky Haldex), ale i dvouspojková převodovka DSG.
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Audi A7 je na trhu přes 10 let, její silnější bráška RS7 již 6 let. Pro náročnější drivery je tu dobře známá německá tuningová firma ABT, která...
Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...
Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...
Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...
Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...