background - Rarita? Zapomeňte na Bugatti, představujeme majstrštyk: Icona Vulcano
Rarita? Zapomeňte na Bugatti, představujeme majstrštyk: Icona Vulcano

Rarita? Zapomeňte na Bugatti, představujeme majstrštyk: Icona Vulcano

13. 08. 2016
Patrik Hála
0 obrázků
7 min čtení

A výhodou je, že není tak rychlá jako Chiron. „Cože?“ Ano, tahle výstřednost sází hlavně na dost neobvyklý design a výjimečnost. Výjimečnost s velkým V.

Co si budeme povídat, s Bugatti, automobilkou, za kterou stojí koncern VW, se ve výkonech a zrychleních příliš měřit nedá. Proto se, mimo jiné, Icona rozhodla vyrukovat s neobvyklým způsobem zpracování karoserie. Icona Vulcano je totiž vyrobena z titanu – karbon už asi vyšel z módy. Co je ale hlavní a v čem se Iconě nevyrovná takřka nic, co má čtyři kola a volant je… počet kusu. A tady prosím nejde o překlep, „kusu“ je na místě, protože vznikne pouze jedna Icona Vulcano schválená k provozu. Proti tomu je nějaké Bugatti Chiron tuctové auto. Máte tedy jistotu, že nikde, ale opravdu nikde na světě vedle vás nezaparkuje stejné auto.

Ještě nevíme, co se skrývá pod tou titanovou kapotou. Kupodivu dobře známá jednotka 6,2 V8 z Corvette ZR1 s kompresorem, zasvěceným známá pod označením LS9. Pravda, oproti Bugatti a jeho podobným rváčům je to poměrně skromný výkon, ale i tak dělá stovku za 2,8 s a na dvě stě se dostane za 8,6 s. Hochům ze společnosti Icona také nechybí ambice. Mají totiž zálusk se blýsknout na slavném okruhu Nürburgring, resp. na jeho severní smyčce, neboli tzv. Nordschleife. Cílem je prý zajet čas kolem 7:20, což je úroveň velkých hráčů, jako je třeba Nissan GT-R. Nicméně jen ambice nestačí. Nordschleife je zrádná trať, a podnebí se tam dokáže změnit v řádech minut, proto je to velice nevyzpytatelná trať. Technici Audi a z nedávna taky Koenigseggu by mohli vyprávět. Jsme poměrně zvědaví – s cenou 2,5 milionu eur bychom nechtěli být tím šťastlivcem, který pojede onu jízdu na čas. Leda mít velmi slušnou pojistku…

Zdroj fotografií: topgear.com, autowp.ru

Interiér nového Mercedesu G odhalený

Interiér nového Mercedesu G odhalený

Je to tu, dočkali sme sa. Spoločnosť Mercedes-Benz nám pomaly približuje svoj nový model triedy G. Aj keď sa prvý model dostal na trh už v roku 1979 dá sa pove,dať že odvtedy neprešiel drastickými...

15. 12. 2017
Matúš Zliechovec
7 min čtení
ABT Audi RS3 se 460 koňmi!

ABT Audi RS3 se 460 koňmi!

Legenadární tuningová společnost ABT představila svůj balíček vylepšení pro novou Audi RS3. Úpravy se týkají modelů Sportback i Sedan. Zahrnují aerodynamické...

11. 12. 2017
Tomáš Lunda
5 min čtení
Mercedes-AMG C63 S v podaní SR AutoGroup

Mercedes-AMG C63 S v podaní SR AutoGroup

Rozhodne je čo obdivovať na sériovo vyrábaných kusoch Mercedesu Benz-AMG C63 S a určite je schopný vyčnievať v dave. No majiteľ tohto konkrétneho si povedal, že zrejme nie dostatočne. Zdroj:...

12. 12. 2017
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Mercedes CLS 2018. Tretia generácia originálu.

Mercedes CLS 2018. Tretia generácia originálu.

V súčasnosti je to už 13 rokov, čo spoločnosť Mercedes-Benz prišla s modelom CLS a priniesla tak segment automobilov, ktorý spája dynamiku a eleganciu kupé s komfortom a funkčnosťou...

4. 12. 2017
Matúš Zliechovec
11 min čtení
BMW M3 CS: lehčí a rychlejší!

BMW M3 CS: lehčí a rychlejší!

BMW

Dalo se předpokládat, že BMW po modelu M4 CS nabídne odlehčenou a výkonnější verzi i pro klasickou M3. A tak se teď také stalo, takže hmotnost klesla ve srovnání s...

27. 11. 2017
Zdeněk Hluchý
5 min čtení
Copyright © Mafia Promo s.r.o. Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu společnosti Mafia Promo s.r.o. zakázáno.

Made by: David Veselý & Jan Henneberg
background