background - Ještě šílenější a hlučnější Pagani Huayra Tempesta
Ještě šílenější a hlučnější Pagani Huayra Tempesta

Ještě šílenější a hlučnější Pagani Huayra Tempesta

17. 05. 2016
Patrik Hála
0 obrázků
7 min čtení

Pagani je automobilka, která se vždy zaměřovala spíše na vášeň, pozornost k detailům a technologické šílenství než na výkony a čísla, i když pravda, jejich auta také nikdy nebyla zrovna pomalá. Koneckonců, zajeté časy Huayry na okruhu Top Gearu nebo Zondy R na věhlasné německé Nordschleife mluví za vše.

A proto vás možná nepřekvapí, že v tomto novém paketu „Pacchetto Tempesta“ najdete spoustu vychytávek přímo ze světa závodů. Borcům od Pagani s Huayrou Tempesta pomáhala italská firma Dallara, která působí už od roku 1993 a specializuje se hlavně na karoserie a aerodynamiku závodních vozů. Většina těchto vymožeností je bohužel skryta, ehm, „pod sukní“, ale málokdo by si nevšiml toho nového předního splitteru, zadního difuzoru nebo úchvatných zakázkových 20" kol vpředu a 21" vzadu. Každé je tvořeno jedním kusem hliníku, takového, který se používá třeba v kosmu. A mimo jiné také skvěle vypadají.

Přestože má Huayra pod zadní kapotou mohutný 6,0l V12 biturbo o výkonu 730 koní a točivém momentu mamutích 1000 Nm, a dostala teď ještě hlučnější výfuk inspirovaný verzí BC, Horacio Pagani trval na tom, aby byla řiditelná i jinde než na trati a i jinými lidmi než závodními jezdci. Přesto, kdo by žádal více vzrušení na okruhu a nezbyla na něj Huayra BC (I když pozor, bude i kabriolet!), právě pro takové je Tempesta. Nechme promluvit přímo hlas firmy Pagani: „Toto vybavení přináší ještě pohotovější a hravější chování k běžnému Huayra Coupé, omezuje náklony, přidává dávku sportovnosti a přitom zachovává komfortní jízdu“. A kolik že dáte za takové vylepšení? V Pagani si účtují 160 000 eur, tedy přes 4 300 000 korun. Bez daně. Holt, svět Pagani je taky trochu o šílenství, a to se bohužel týká i cen. Výjimečnost a výjimečná vášeň holt něco stojí…

Zdroje fotografií: topgear.com, thesupercardriver.com

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...

17. 04. 2018
Jakub Sobota
4 min čtení
Predstavenie nového Vantagu

Predstavenie nového Vantagu

Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...

17. 04. 2018
Matúš Zliechovec
8 min čtení
Nová výbava pre Porsche

Nová výbava pre Porsche

Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...

7. 04. 2018
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Audi RS6 Avant - 600 koní?

Audi RS6 Avant - 600 koní?

Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...

18. 04. 2018
Jakub Sobota
5 min čtení
Black Shadow edícia od BMW

Black Shadow edícia od BMW

Tak ako som sa minulý týždeň venoval jednému špeciálnemu kúsku od bavorskej automobilky BMW, dnes si niečo povieme o výročnom modely BMW M2 Coupé Edition Black Shadow. Jeho predaj sa nezadržateľne...

29. 03. 2018
Matúš Zliechovec
5 min čtení
BMW M4 - Je libo G-Power?

BMW M4 - Je libo G-Power?

Známá německá značka, která se zabývá tuningem aut si jako další auto vybrala právě novou bavorskou M4ku. Tento model byl pravděpodobně zvolen, proto že i v základním provedení vypadá stylově a agresivně. bmwblog...

29. 03. 2018
Jakub Sobota
2 min čtení
Copyright © Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice zakázáno.

background