background - Ještě šílenější a hlučnější Pagani Huayra Tempesta
Ještě šílenější a hlučnější Pagani Huayra Tempesta

Ještě šílenější a hlučnější Pagani Huayra Tempesta

17. 05. 2016
Patrik Hála
0 obrázků
7 min čtení

Pagani je automobilka, která se vždy zaměřovala spíše na vášeň, pozornost k detailům a technologické šílenství než na výkony a čísla, i když pravda, jejich auta také nikdy nebyla zrovna pomalá. Koneckonců, zajeté časy Huayry na okruhu Top Gearu nebo Zondy R na věhlasné německé Nordschleife mluví za vše.

A proto vás možná nepřekvapí, že v tomto novém paketu „Pacchetto Tempesta“ najdete spoustu vychytávek přímo ze světa závodů. Borcům od Pagani s Huayrou Tempesta pomáhala italská firma Dallara, která působí už od roku 1993 a specializuje se hlavně na karoserie a aerodynamiku závodních vozů. Většina těchto vymožeností je bohužel skryta, ehm, „pod sukní“, ale málokdo by si nevšiml toho nového předního splitteru, zadního difuzoru nebo úchvatných zakázkových 20" kol vpředu a 21" vzadu. Každé je tvořeno jedním kusem hliníku, takového, který se používá třeba v kosmu. A mimo jiné také skvěle vypadají.

Přestože má Huayra pod zadní kapotou mohutný 6,0l V12 biturbo o výkonu 730 koní a točivém momentu mamutích 1000 Nm, a dostala teď ještě hlučnější výfuk inspirovaný verzí BC, Horacio Pagani trval na tom, aby byla řiditelná i jinde než na trati a i jinými lidmi než závodními jezdci. Přesto, kdo by žádal více vzrušení na okruhu a nezbyla na něj Huayra BC (I když pozor, bude i kabriolet!), právě pro takové je Tempesta. Nechme promluvit přímo hlas firmy Pagani: „Toto vybavení přináší ještě pohotovější a hravější chování k běžnému Huayra Coupé, omezuje náklony, přidává dávku sportovnosti a přitom zachovává komfortní jízdu“. A kolik že dáte za takové vylepšení? V Pagani si účtují 160 000 eur, tedy přes 4 300 000 korun. Bez daně. Holt, svět Pagani je taky trochu o šílenství, a to se bohužel týká i cen. Výjimečnost a výjimečná vášeň holt něco stojí…

Zdroje fotografií: topgear.com, thesupercardriver.com

Interiér nového Mercedesu G odhalený

Interiér nového Mercedesu G odhalený

Je to tu, dočkali sme sa. Spoločnosť Mercedes-Benz nám pomaly približuje svoj nový model triedy G. Aj keď sa prvý model dostal na trh už v roku 1979 dá sa pove,dať že odvtedy neprešiel drastickými...

15. 12. 2017
Matúš Zliechovec
7 min čtení
ABT Audi RS3 se 460 koňmi!

ABT Audi RS3 se 460 koňmi!

Legenadární tuningová společnost ABT představila svůj balíček vylepšení pro novou Audi RS3. Úpravy se týkají modelů Sportback i Sedan. Zahrnují aerodynamické...

11. 12. 2017
Tomáš Lunda
5 min čtení
Mercedes-AMG C63 S v podaní SR AutoGroup

Mercedes-AMG C63 S v podaní SR AutoGroup

Rozhodne je čo obdivovať na sériovo vyrábaných kusoch Mercedesu Benz-AMG C63 S a určite je schopný vyčnievať v dave. No majiteľ tohto konkrétneho si povedal, že zrejme nie dostatočne. Zdroj:...

12. 12. 2017
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Mercedes CLS 2018. Tretia generácia originálu.

Mercedes CLS 2018. Tretia generácia originálu.

V súčasnosti je to už 13 rokov, čo spoločnosť Mercedes-Benz prišla s modelom CLS a priniesla tak segment automobilov, ktorý spája dynamiku a eleganciu kupé s komfortom a funkčnosťou...

4. 12. 2017
Matúš Zliechovec
11 min čtení
BMW M3 CS: lehčí a rychlejší!

BMW M3 CS: lehčí a rychlejší!

BMW

Dalo se předpokládat, že BMW po modelu M4 CS nabídne odlehčenou a výkonnější verzi i pro klasickou M3. A tak se teď také stalo, takže hmotnost klesla ve srovnání s...

27. 11. 2017
Zdeněk Hluchý
5 min čtení
Copyright © Mafia Promo s.r.o. Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu společnosti Mafia Promo s.r.o. zakázáno.

Made by: David Veselý & Jan Henneberg
background