background - Fascinace: BMW řady 1 s motorem V8 z M3!
Fascinace: BMW řady 1 s motorem V8 z M3!

Fascinace: BMW řady 1 s motorem V8 z M3!

12. 05. 2016
Patrik Hála
0 obrázků
7 min čtení

Na našich stránkách býváte svědky všemožně rozmanitých úprav, zpravidla za nimi ale stojí buďto zkušené ladičské firmy s dlouholetou tradicí, anebo dokonce vznikají pod hlavičkou samotných automobilek. Jen málokdy jsou dílem nadšence z lidu, jakým je třeba Marco Svizzero…

Marcovo BMW 135i totiž neprošlo jen vizuálními změnami, jichž jste si jistě všimli. Pod kapotou tohoto výtvoru totiž tluče osmiválcové srdce z BMW M3 E92, tedy poctivý 4,0l V8 o výkonu 420 koní! Vše začalo v roce 2008, kdy se Marco začal pohybovat kolem známého pouličního závodu Gumball, kde získal spoustu kontaktů a známostí. Tehdy už vystřídal skvělé sporťáky jako BMW M3 E46 a Subaru WRX STI. Ale „jedničku“ si chtěl od základu postavit podle svého. Když se tito jeho „známí“ dozvěděli o jeho plánu a vizi, podpora se začala nabízet ze všech stran – společnosti jako Revozport, Targa Trophy, Stoptech, Toyo Tires, Recaro a další. Ti všichni v Marcově výtvoru viděli potenciál a chtěli přiložit ruku k dílu. To víte, když máte známosti, ruka ruku myje…

Výsledek? 420 kobyl z 4,0l osmiválce není pro auto, které bylo „zvyklé“ na 306 koňských sil žádná sranda. Na scénu musely přijít lepivější a širší pneumatiky, samozřejmě od firmy Toyo. Ty objímají precizně ukované ráfky od HRE a v jejich nitru se ukrývají pochopitelně i výkonnější brzdy – asi vás nepřekvapí, že od Stoptechu. Zbytek už jsou věci osobní volby, ale přesto vhodné – vestavěná klec zvyšující tuhost a bezpečnost, lehoučké sedačky Recaro a samozřejmě aerodynamicky laděný bodykit, připomínající opěvované BMW 1M Coupé. Sem tam nějaký ten kontrastní polep a jako třešinka na dortu je tu zadní křídlo ve stylu jedinečné polozávodní M3 GTS. Tak Marco, za nás dobrý!

Zdroj fotografií: bmwblog.com, superstreetonline

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...

17. 04. 2018
Jakub Sobota
4 min čtení
Predstavenie nového Vantagu

Predstavenie nového Vantagu

Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...

17. 04. 2018
Matúš Zliechovec
8 min čtení
Nová výbava pre Porsche

Nová výbava pre Porsche

Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...

7. 04. 2018
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Audi RS6 Avant - 600 koní?

Audi RS6 Avant - 600 koní?

Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...

18. 04. 2018
Jakub Sobota
5 min čtení
Black Shadow edícia od BMW

Black Shadow edícia od BMW

Tak ako som sa minulý týždeň venoval jednému špeciálnemu kúsku od bavorskej automobilky BMW, dnes si niečo povieme o výročnom modely BMW M2 Coupé Edition Black Shadow. Jeho predaj sa nezadržateľne...

29. 03. 2018
Matúš Zliechovec
5 min čtení
BMW M4 - Je libo G-Power?

BMW M4 - Je libo G-Power?

Známá německá značka, která se zabývá tuningem aut si jako další auto vybrala právě novou bavorskou M4ku. Tento model byl pravděpodobně zvolen, proto že i v základním provedení vypadá stylově a agresivně. bmwblog...

29. 03. 2018
Jakub Sobota
2 min čtení
Copyright © Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice zakázáno.

background