background - Jaké je Audi R8 V10?
Jaké je Audi R8 V10?

Jaké je Audi R8 V10?

24. 04. 2016
Marek Schönbauer
0 obrázků
7 min čtení

V dnešním článku se blíže podíváme na Audi R8 s motorem V10. Ne však verzi Plus s výkonem 610 koní, ale na model s výkonem 540 koní. Automobilka tímto vozem cílí na nenáročnou klientelu, která nepožaduje to nejlepší a nejdražší, ale spokojí se se základem.

Hned na začátku se zaměříme na motor. Pod kapotou je ostrá V10 5.2 litru s výkonem 540 koní, jak bylo řečeno na začátku. Podle zvuku od sebe obě výkonové verze rozlišit nelze. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 3,5 sekundy, takže dalších 70 koní není moc třeba, pokud byste se ale přece rozhodli pro Plus, tak ušetříte 0,3 sekundy. Motor můžete točit až do 8500 otáček za minutu, kde zasáhne omezovač.

Někde se šetřit muselo a to nejen na výkonu. Ve výbavě také dále chybí adaptivní tlumiče, variabilní řízení a keramické brzdy. Tlumiče jsou o malinko měkčí oproti dražší verzi. Některé zákazníky také nepotěší převodovka, která už je nyní pouze dvouspojkový S-tronic, manuál v nabídce nenajdeme.

Interiér je téměř shodný, vše je potaženo kůží. Sedačky nejsou sice tak sportovní, ale za příplatek můžete mít ty z V10 Plus. A za další peníze navíc dostanete virtuální kokpit, kde je místo klasických budíků osazen TFT displej a jízdní komfort se tím posune o úroveň výš.

Rozlišit od sebe obě verze je na pohled celkem snadné. Výkonnější model poznáte především podle karbonových dílů, jakou je zadní difuzor, boční panely, přední spliter a hlavně pevné zadní křídlo. U slabší verze se křídlo vysouvá v závislosti na rychlosti a stabilitě. Za příplatek můžete mít ostatní karbonové části auta jako má Plus, křídlo ale ne.

Ceny nejlevnější verze V10 začínají na 4 239 900 Kč a vůz se silnějším motorem, tedy Plus je již od 4 899 900 Kč. Díky příplatkové výbavě se lze ale dostat ještě o 500 000 Kč výš.

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...

17. 04. 2018
Jakub Sobota
4 min čtení
Predstavenie nového Vantagu

Predstavenie nového Vantagu

Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...

17. 04. 2018
Matúš Zliechovec
8 min čtení
Nová výbava pre Porsche

Nová výbava pre Porsche

Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...

7. 04. 2018
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Audi RS6 Avant - 600 koní?

Audi RS6 Avant - 600 koní?

Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...

18. 04. 2018
Jakub Sobota
5 min čtení
Black Shadow edícia od BMW

Black Shadow edícia od BMW

Tak ako som sa minulý týždeň venoval jednému špeciálnemu kúsku od bavorskej automobilky BMW, dnes si niečo povieme o výročnom modely BMW M2 Coupé Edition Black Shadow. Jeho predaj sa nezadržateľne...

29. 03. 2018
Matúš Zliechovec
5 min čtení
BMW M4 - Je libo G-Power?

BMW M4 - Je libo G-Power?

Známá německá značka, která se zabývá tuningem aut si jako další auto vybrala právě novou bavorskou M4ku. Tento model byl pravděpodobně zvolen, proto že i v základním provedení vypadá stylově a agresivně. bmwblog...

29. 03. 2018
Jakub Sobota
2 min čtení
Copyright © Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice zakázáno.

background