
Vytříbřené Bentley Continental GT Mulliner Convertible posouvá hranici luxusu?
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Co si budeme povídat, většina z nás si vlastnictví Bugatti Veyron dovolit nemůže. A to nepočítáme kromě vysoké pořizovací ceny také enormní náklady na provoz, pojištění… A naprosté většině z nás se to nepodaří ani nikdy v budoucnu. Nicméně i kdybyste mohli, stejně musíte nějakou dobu čekat, kdy se nějaký ze 300 Veyronů uvolní. Anebo si můžete postavit repliku…
Třeba jako chlapík z Ohia v USA, který aktuálně nabízí tento „Mercury Cougar Veyron“ na portálu ebay. Právě tento americký kompaktní sporťák byl „vyvolen“ k reinakarnaci do života falešného hypersportu. Pokud vám jméno Mercury nic neříká, tak u nás můžete tento vůz znát pod názvem Ford Cougar, ale na každém kroku ho stejně neuvidíte. Nicméně dá se považovat za úspěch, že alespoň není poznat, jaké auto stálo na začátku, na rozdíl od jiných replik. Ba co víc, tady na první pohled málokdo pozná, že nejde o Veyron, tedy alespoň na fotografiích. Druhý pohled už odhalí rozdíly ve světlometech, absenci lemování charakteristické „podkovy“ v předním nárazníku, jeho spodní části apod. Z boku to jsou pak boční výdechy a samozřejmě kola. Zadek se zdá být poměrně povedený, až na difuzor a opět kola, která se ve velkých blatnících, zarputile kopírujících tisícikoňový supersport, trochu ztrácí.
Nicméně poměry velikostí designových prvků poměrně sedí, takže dáváme pár bodů za pečlivost, i když bychom naživo možná mluvili jinak. Nemluvě o interiéru, kde už se toho koneckonců moc zachránit nedalo, a nepomáhá tomu ani volant vypůjčený z Porsche 911. A na 8,0l motor W16 se čtyřmi turby zapomeňte, tady pod kapotou (vepředu, nikoli vzadu) sedí 3.0l V6, který nemá více než 240 koní. Což by ale mělo stačit k tomu, aby vás na světlech nenatřela přečipovaná Octavie. Tedy snad. Na druhou stranu, máte čtvrtinový výkon Veyronu za třicetinu jeho skutečné ceny… No nekup to!
A kolik že si umělec / tuner z Ohia za svůj podomácku vyrobený Veyron účtuje? Bavíme se tu o ceně 59 900 dolarů, tedy něco přes 1,4 milionu korun. Za Veyron to je pakatel, za 15 let starý Ford už pěkná raketa, přece jen už za takové peníze můžete mít luxusně vybavené BMW. Alespoň, že má rychloměr ocejchovaný do 450 km/h, resp. do 280 mph…
Co myslíte vy? Pocta, nebo ostuda? Povedený kousek, nebo jen další ze seznamu „šikovných tunerů“? Váš názor nám řekněte v anketě – tak co, brali byste ho?
Zdroj fotografií: autoblog.com
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Audi A7 je na trhu přes 10 let, její silnější bráška RS7 již 6 let. Pro náročnější drivery je tu dobře známá německá tuningová firma ABT, která...
Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...
Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...
Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...
Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...