background - BMW i8 konečně dostalo pořádný motor z M6!
BMW i8 konečně dostalo pořádný motor z M6!

BMW i8 konečně dostalo pořádný motor z M6!

10. 12. 2015
Patrik Hála
0 obrázků
7 min čtení

„Že by konečně dostalo poctivý řadový šestiválec z M4?!“, říkáte si možná. Nene. Je to ještě lepší. BMW i8 dostane rovnou mocný 4,4litrový osmiválec z M6/ M5!

Jednu věc si ale uveďme na rovinu. V takovéto specifikaci i8 nebude vyjíždět z fabriky v Mnichově. Přesto za úpravou stále stojí Němci. Se stavbou si dali práci hoši od Gabura Racing Technologies. A my jim tleskáme, tohle je skvělý nápad, jak i8 trochu „okořenit“. 362 koní sériové i8 není vůbec špatná porce, ale když se na i8 podíváte, tak nějak si říkáte, že by jí zkrátka slušel vyšší výkon. I přesto, že dělá stovku za působivých 4,4 s. Čas sprintu pro verzi od Gabury zatím není znám, ale buďte si jistí, že bude výrazně kratší.

Aby toho nebylo málo, tato i8 od Gabury má zvýšený výkon osmiválce ještě o dalších 200 koní. Po přičtení k sériové číslovce 575 motoru M6 nám vychází výkon celých 775 koňských sil! Nicméně chlapům bychom doporučili, aby na auto alespoň nazuli širší pneumatiky, ty sériové užovky nemají šanci takovou porci zvládnout. Ostatně, kvůli extra porci síly museli vyměnit i automatickou převodovku za šestistupňovou sekvenční. Samo BMW investovalo spoustu času a peněz do pouhého sladění spalovacího motoru s tím elektrickým – což je velmi náročný a dlouhý proces. I proto se proslýchá, že tato upravená verze o svoji moderní hybridní technologii nejspíš přijde. Ale vadí to snad někomu?

Upřímně něco podobného bylo jen otázkou času. Čekali bychom ji ale přímo od BMW. Mnichovští tuto zprávu ale nedávno popřeli, takže od nich se na silnější i8 zatím těšit nemáme. Nevadí. Gabura dokazuje, že to jde. Představa zkombinování burácejícího V8 s „konceptovým“ vzhledem i8 se nám velmi zamlouvá. Chtěli jste se svojí i8 vyzvat kamarádovu R8 na závod, ale netroufli jste si? Zavolejte do Gabury a dejte jim pár týdnů čas. A oni vám vrátí hotovou raketu!

Zdroj fotografií: motorauthority.com, autowp.ru

Interiér nového Mercedesu G odhalený

Interiér nového Mercedesu G odhalený

Je to tu, dočkali sme sa. Spoločnosť Mercedes-Benz nám pomaly približuje svoj nový model triedy G. Aj keď sa prvý model dostal na trh už v roku 1979 dá sa pove,dať že odvtedy neprešiel drastickými...

15. 12. 2017
Matúš Zliechovec
7 min čtení
ABT Audi RS3 se 460 koňmi!

ABT Audi RS3 se 460 koňmi!

Legenadární tuningová společnost ABT představila svůj balíček vylepšení pro novou Audi RS3. Úpravy se týkají modelů Sportback i Sedan. Zahrnují aerodynamické...

11. 12. 2017
Tomáš Lunda
5 min čtení
Mercedes-AMG C63 S v podaní SR AutoGroup

Mercedes-AMG C63 S v podaní SR AutoGroup

Rozhodne je čo obdivovať na sériovo vyrábaných kusoch Mercedesu Benz-AMG C63 S a určite je schopný vyčnievať v dave. No majiteľ tohto konkrétneho si povedal, že zrejme nie dostatočne. Zdroj:...

12. 12. 2017
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Mercedes CLS 2018. Tretia generácia originálu.

Mercedes CLS 2018. Tretia generácia originálu.

V súčasnosti je to už 13 rokov, čo spoločnosť Mercedes-Benz prišla s modelom CLS a priniesla tak segment automobilov, ktorý spája dynamiku a eleganciu kupé s komfortom a funkčnosťou...

4. 12. 2017
Matúš Zliechovec
11 min čtení
BMW M3 CS: lehčí a rychlejší!

BMW M3 CS: lehčí a rychlejší!

BMW

Dalo se předpokládat, že BMW po modelu M4 CS nabídne odlehčenou a výkonnější verzi i pro klasickou M3. A tak se teď také stalo, takže hmotnost klesla ve srovnání s...

27. 11. 2017
Zdeněk Hluchý
5 min čtení
Copyright © Mafia Promo s.r.o. Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu společnosti Mafia Promo s.r.o. zakázáno.

Made by: David Veselý & Jan Henneberg
background