
Vytříbřené Bentley Continental GT Mulliner Convertible posouvá hranici luxusu?
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Nabídka variant Mercedesu třídy S se rozšiřuje o další verzi. Do nedávna jsme si mohly přečíst něco málo k variantě S Cabrio a podívat se na pár špionážních snímků z testování, ale konečně s tím automobilka vyšla na světlo a ukázala světu Mercedes-Benz S Cabrio, které bude představeno na autosalonu ve Frankufrtu.
Ačkoliv 60% veškerých komponentů verze kabrio sdílí s předchozí verzi kupé tak se nově může pochlubit například zadní hliníkovou podlahou, která je ve třídě S použita poprvé a díky tomu je podíl hliníku víc jak 50%. Rozměrově je Mercedes dlouhý přes 5 metrů a široký necelé 2 metry.
Plátěná střecha může být dle přání zákazníka buď černá, tmavě modrá, béžová nebo tmavě červená. Střecha se dá schovat při rychlostech do 60 km/h za 20 sekund.
Mercedes chtěl, aby při jízdě bez střechy byla posádka obklopená maximálním komfortem, tak přišlo s novou inteligentní automatickou klimatizaci Thermotronic. Příjemné prostředí sleduje 12 senzorů a 18 regulátorů, které regulují teplotu a vlhkost, ale také sluneční záření. Takže ve výsledku by vždy měl být uvnitř čerstvý vzduch.
V paketu Warmth Comfort, je k dispozici vyhřívaní sedadla, loketní opěrky a volantu. Doplňková sada Air-Balance nabízí ještě ionizaci a provonění interiéru, pro kabriolet je určena nová speciální vůně Pacific Mood.
Motor ve standardním provedení S 500 počítá s 4,7litrovým osmiválcem twin-turbo, který dává Mercedesu 455 koní a 700 Nm. Díky devítistupňovému automatu si vypije v průměru 8,5 litrů paliva na sto kilometrů, samozřejmě jen papírově.
Mercedes ve verzi AMG S 63 Cabrio 4Matic je již standardně vybaven pohonem všech kol, který rozděluje výkon na obě nápravy, avšak přednostně na zadní nápravu. Pod kapotou 5,5litrový přeplňovaný osmiválec, který tvoří 585 koní a 900 Nm. Zrychlení tak zvládne z nuly na sto za 3,9 sekundy a maximální rychlost dosahuje 250 km/h. Verze AMG dostala převodovku 7G-TRONIC PLUS.
Airmatic je vzduchový podvozek, který poskytne k dispozici režimy Sport a Comfort, avšak na zhoršeném povrchu jej můžete zvýšit o 30 milimetrů. Výfukový systém ve sportovním módu umí naplno otevřít škrticí klapky, které odstartují atomový zvuk osmiválce. Na celou tuhle nádheru se můžeme těšit už letos v prosinci.
Všechny verze třídy S
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Audi A7 je na trhu přes 10 let, její silnější bráška RS7 již 6 let. Pro náročnější drivery je tu dobře známá německá tuningová firma ABT, která...
Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...
Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...
Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...
Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...